ورامین | تقدیر از روانشناسان ومشاوران بهزیستی شهرستان

همزمان به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز جهانی روانشناس و مشاوره، ثامنی راد رئیس بهزیستی شهرستان ورامین، از روانشناسان ومشاوران تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،   رئیس  بهزیستی با اهداء گل، از تمامی روانشناسان این اداره به مناسبت گرامی داشت روز روانشناس تقدیر کرد.
ثامنی راد گفت: ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره حضوری، مراکز مشاوره، اورژانس اجتماعی و فعالیت های دیگر در راستای تأمین و ارتقاء سلامت روان و سلامت اجتماعی آحاد جامعه تلاش می کند که جا دارد از این عزیزان که در اعتلای نظام سلامت جامعه و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تلاش می کنند تقدیر کرد
.ثامنی راد  افزود: اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ و مشاوره تلفنی  وکلیه همکاران فعال در این بخش‌ها  در جهت خدمات‌رسانی  حضوری و تلفنی آحاد مردم فعالیت می‌کنند مشاوره تلفنی یکی از فعالیت‌ها و خدماتی است که فقط توسط سازمان بهزیستی ارائه می‌ شود و منجر به توانمندسازی افراد در زندگی و درنهایت ارتقای کیفیت زندگی در جامعه می‌شود.
ارائه مشاوره صحیح بر روی نگاه فرد به زندگی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نقش بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی فردی و اجتماعی ایفا می‌کند.

کد خبر 107132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد