شهرستان همدان| جلسه مشترک بهزیستی شهرستان همدان با فنی و حرفه ای شهرستان

جلسه مشترک بهزیستی و فنی و حرفه‌ای با حضور مدیر و کارشناسان مسئول حوزه های تخصصی بهزیستی شهرستان همدان و همچنین رئیس و کارشناسان اداره فنی و حرفه‌ای همدان با هدف هم افزایی و تبادل نظردر خصوص استفاده از ظرفیت‌های هر دو دستگاه اجرایی در پیشبرد اهداف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان در ابتدا فشخورانی بعنوان میزبان جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حضور کارشناسان حوزه های مختلف بهزیستی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان دارای ظرفیت های بزرگی در جهت آموزش به گروه های مختلف و آحاد مردم می باشد و امیدواریم با هم افزایی با اداره بهزیستی بتوانیم تعدادی از بخش هایی که در حال حاضر غیر فعال می باشد را مجددا احیا نماییم.

 رییس فنی و حرفه‌ای افزود: هدف ما پوشش حداکثری آموزش ها می باشد و این امر مهم نیاز به کمک سایر دستگاه‌ها و استفاده از توان آنها دارد.

 در ادامه نوروزی مدیر بهزیستی نیز ضمن تشکر از زحمات پرسنل این مرکز گفت: بخش بزرگی از توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی از طریق پرداخت وام‌های خوداشتغالی می باشد که تعداد قابل توجهی از وام‌های پرداختی به افرادی است که دارای مدارک فنی و حرفه‌ای هستند و اشتغال پایدار تری دارند.

 نوروزی افزود: درخواست ما از مرکز برگزاری آموزش ها در نقاط مختلف شهرستان همدان است و همچنین مساعدت در هزینه هایی که توسط بخش خصوصی از جامعه هدف گرفته می‌شود. در ادامه جلسه همکاران بهزیستی مسایل مرتبط و درخواست های خود را مطرح نموده و بازدید از بخش های مختلف این مرکز انجام شد.

شهرستان همدان| جلسه مشترک بهزیستی شهرستان همدان با فنی و حرفه ای شهرستان

کد خبر 107035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد