اصفهان| دیدار چهره به چهره فرماندار با خانواده‌های دارای فرزند چند قلو

در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بررسی مسایل و مشکلات ناشی از تولد چند فرزند دیدار چهره به چهره فرماندار با خانواده های دارای فرزند چند قلو در یک خانواده صورت گرفت.

    به گزارش روابط عمومی بهزیستی اصفهان، فرماندار اصفهان به همراه مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان، مدیر شبکه  بهداشت اصفهان و هیئت همراه با خانواده دارای چهارقلو دیدار کردند.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه دولت مردمی به حمایت از موضوع تعالی خانواده و جوانی جمعیت متعهد است دستور لازم جهت بررسی مسائل و حمایت از این خانواده دارای چهارقلو را صادر کرد.

در این دیدار جواد سلمانی به عنوان مدیر یکی از دستگاه‌های اصلی حمایت‌کننده از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو گفت: بهزیستی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و تامین رفاه اجتماعی، برنامه حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را در دستور کار خود دارد که امیدواریم این برنامه با همکاری سایر دستگاه‌ها مسیر خود را بخوبی طی کند و بتوانیم خدمات پایدارتر و کامل‌تری به این خانواده‌ها ارائه کنیم.

وی با اشاره به پرداخت مستمری ماهیانه به خانوارهای دارای فرزند چند قلو افزود: این خانواده‌ها در کنار دریافت مستمری می‌توانند از سایر خدمات بهزیستی از جمله کمک‌های بلاعوض، کمک هزینه‌های تامین مسکن، تسهیلات اشتغالزایی و... بهره‌مند شوند.

مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان ادامه داد: این خدمات در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و به منظور کاهش مشکلات خانواده تا پایان ۶ سالگی فرزندان استمرار خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این دیدار فرماندار شهرستان، قول هرگونه مساعدت و همکاری در زمینه ی فراهم کردن امکانات بیشتر برای خانواده‌های دارای فرزند چند قلو را داد.

اصفهان| دیدار چهره به چهره فرماندار با خانواده‌های دارای فرزند چند قلو

اصفهان| دیدار چهره به چهره فرماندار با خانواده‌های دارای فرزند چند قلو

کد خبر 107026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد