حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز در مرکز شبانه روزی نگهداری پسرانه کودکان ۷ تا ۱۵ سال کار و خیابانی مهرورزان نمد

"وجیهه محمدی فلاح"مدیر کل بهزیستی استان البرز به همراه نمایندگان اداره اتباع،شهرداری و فرمانداری در ساماندهی امور متکدیان،با حضور در مرکز شبانه روزی نگهداری پسرانه کودکان ۷ تا ۱۵ سال کار و خیابانی مهرورزان نمد از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وحیهه محمدی فلاح"مدیر کل بهزیستی استان البرز در این بازدید ضمن صحبت با مسئولین مرکز، چگونگی ارائه خدمات در این مجموعه را بررسی و همچنین توصیه هایی را در خصوص روند نگهداری و آموزش و تحصیل فرزندان ارائه کرد.

شایان ذکر است مرکز شبانه روزی کودکان کار و خیابانی مهرورزان نمد با ظرفیت ۳۰ نفر مسئولیت نگهداری از کودکان ۷ تا ۱۵ سال کار و خیابانی بی سرپرست یا فاقد سرپرست مؤثر را بصورت کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت برعهده دارد.

در این مرکز اقدامات متعددی در راستای توانمندسازی کودکان کار و خیابان ازطریق تیم‌های تخصصی که شامل مددکار،روانشناس،روانپزشک و پزشک می‌باشد،انجام می‌گیرد.

گفتنیست برنامه‌ریزی و تلاش بمنظور توانمندسازی خانواده جهت بازپیوند کودک با خانواده انجام می‌گیرد و در صورتیکه خانواده به لحاظ قضایی فاقد صلاحیت ارزیابی شوند،کودک به مراکز شبه خانواده بهزیستی ارجاع داده می‌شود.

کد خبر 106754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد