ارائه خدمات بهینه در سایه ی نظارت دقیق

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از بازرس نمونه اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی نظارت دقیق دفاتر بازرسی را از عوامل موثر در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف عنوان کرد.

دکتر فرگل صحاف در این آیین که با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد ؛ از زحمات خانم لیلا محمدی با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد :

ارائه خدمت و رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار دارای معلولیت و نیازمند، علاوه بر جلب رضایت الهی یکی از اهداف بنیادین و ماموریت های اصلی نهادها در ایران اسلامی می باشد و این امر جز در سایه نظارت، ارزیابی و آسیب شناسی مقدور نخواهد بود.

دفتر بازرسی و نظارت بر مدیریت عملکرد در ادارات جزو دفاتر حساس و مهم و دیده ی تیزبین سازمانها در راستای ارتقاء سطح ارائه خدمات در حال ارائه به جامعه هدف می باشد.

سرکار خانم لیلا محمدی

کارشناس محترم ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

با سلام و احترام

ضمن تبریک انتخاب شایسته سرکارعالی به عنوان بازرس نمونه اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، بر خود لازم می دانم از زحمات مجدانه و خدمات شایسته شما در خصوص بررسی نحوه ی اطلاع رسانی به مراجعان، بررسی میزان رعایت منشور اخلاقی کارمندان در برخورد با ارباب رجوع، بررسی نحوه ی کیفیت خدمت دهی و چگونگی برخورد کارمندان با مراجعان و بررسی میزان رضایت مندی مردم از نحوه ی ارایه ی خدمات دستگاه های دولتی و موسسات عمومی قدردانی نمایم.

امید است در ظل عنایات ویژه باری تعالی همگام و همراه با دقت نظر ، باریک بینی و نکته سنجی خاص ، موید و منصور باشید.

              دکتر فرگل صحاف

مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی

کد خبر 106321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد