پیام گرامیداشت مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی "گفتاردرمانی"

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی روز ملی "گفتاردرمانی" را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛  متن پیام وی به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

صدا طعم زندگیست و قدرت گفتار و زبان نیز یکی از بهترین هدیه های خداوند به انسان است که مهمترین عامل برای برقراری ارتباطات اجتماعی و افزایش تعاملات بین جوامع مختلف می باشد و بستر را برای ترویج امورات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سایر نیازهای بشری فراهم و با رشد انسان تحولی شگرف در زندگی او ایجاد می کند.

قدرت سخن گفتن و داشتن تکلم و زبان، اصلی ترین وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات زمین است و چه زیباست ستایش قادر متعال از طریق لبخند رضایت پدران و مادرانی که به لطف مهربانی، تخصص، مهارت و دقت گفتاردرمانان شاهد تکلم و شیوایی بیان فرزندان خود می باشند.

گفتاردرمانگران همواره با استفاده از تخصص ، تبحر و آموزش های لازم در جهت افزایش توانایی های ادراک و بیان برای فرزندان دچار اختلال تکلم ، گل واژه لبخند را بر لبان بیماران می نشانند و کام خانواده های افراد دارای اختلالات گفتاری را به لذت ارتباط موثر با آنان  شیرین می کنند و قدمی ارزشمند در جهت بهبود کیفیت زندگی آنان برمی دارند.

لذا اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی فرارسیدن اول اردیبهشت که بعنوان روز ملی "گفتار درمانی" نامگذاری شده است را به تمام همکاران سخت کوش ، فهیم و دلسوز در علم گفتار درمانی تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای این عزیزان تندرستی ، سربلندی و موفقیت روز افزون را خواستارم.

کد خبر 106066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد