جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد

جلسه شورای معاونین بهزیستی استان مازندران به ریاست دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی و اعضای شورای معاونین با محوریت هم اندیشی در راستای تبیین و برنامه ریزی برپایی پایگاه های جمع آوری زکات فطریه با هدف هماهنگی و انسجام بخشی در اجرای این برنامه توسط ادارات بهزیستی سراسر استان در روز عید سعید فطر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیر کل بهزیستی استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به نزدیک شدن عید سعید فطر، این جلسه به منظور هماهنگی جهت برنامه ریزی اجرایی و نظارت دقیق تر بر روند جمع آوری زکات فطره تشکیل شد تا شاهد یک وحدت رویه در این خصوص باشیم.
وی افزود: پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه در محل مصلی ها، معابر عمومی، مراکز و موسسات خیریه شهرستانها برپا می‌شود.
این مسوول ادامه داد: مکان‌های استقرار صنادیق جمع آوری زکات فطریه در هر شهرستان بطور دقیق مشخص شد و هر صندوق فقط مجاز به فعالیت در مکان تعیین شده است.
 دکتر بریمانی بر اهتمام ویژه صیانت از صنادیق جمع آوری زکات فطریه تاکید کرد و یادآور شد: تمهیداتی اندیشیده شود تا میزان مبالغ جمع آوری شده و توزیع زکات فطریه بین اقشار تحت حمایت بهزیستی استان در اسرع وقت به آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.
در این جلسه معاونین و روسای ستادی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مربوطه خود ارائه کردند و در پایان نیز در خصوص مسایل مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 105419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد