پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران طی پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شب های پر فضیلت قدر، فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان، امام علی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ متن پیام بشرح ذیل می باشد:

سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ

منزّهی تو ای که معبودی جز تو نیست، فریاد رس فریاد رس، ما را از آتش برهان ای پروردگار من.

شهادت جانسوز مولود کعبه و شهید محراب امام علی (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند و عطر معنویتی دل‌انگیزتر از رایحه باغ‌های بهشتی را استشمام کنند و با احیاء شب قدر درک نمایند.

عدالت، آزادگی،جوانمردی ،گذشت، فداکاری و خدا دوستی ویژگی های بود که امیر مومنان حضرت علی (ع) به زیبایی به آن جامعه عمل پوشاندند و با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخت.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران، ایام حزن انگیز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مردم مومن و ولایت مدار استان بویژه خانواده بزرگ بهزیستی مازندران تسلیت و تعزیت عرض نموده  و امیدوارم همه مومنین توفیق درک فیوضات بیکران لیالی قدر و پیروی هر چه بیشتر از معنویات آن امام همام بهره مند شده و ما را از دعای خیرشان محروم نکنند.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 104979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد