دیدار نوروزی رئیس اداره بهزیستی  با فرماندار چایپاره

مینا خضرلو ، رئیس بهزیستی و جمعی از کارکنان با حضور در دفتر فرماندار شهرستان، ضمن دیدار و تبریک سال نو، به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره،
سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره در این دیدار، ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن، از تعامل، تلاش و اقدامات مدیر و کارکنان نهاد حاضر در ارائه خدمات‌ مطلوب و شایسته به شهروندان در سال گذشته قدردانی کرد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد حوزه فعالیت خود را مرور کنند و با هدف تحول سازنده و با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود، محورهای مهم کاری سال جدید را ترسیم و با جدیت هرچه تمام‌تر اجرایی و عملیاتی کنند.
فرماندارگفت، از تمامی مسئولان انتظار می رود که با بهره گیری از توان دستگاه مربوطه، برای تحقق هدف بزرگ شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اقدام کنند.
وی افزود : همانگونه که مورد تأکید ریاست محترم جمهور نیز بود، تلاش برای تحقق شعار محوری امسال که برگرفته از منویات راهگشای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، ریل گذاری و مأموریت کلیدی دولت و دولتمردان به شمار می آید.
مقام عالی شهرستان گفت: به طور قطع در شهرستان نیز با جد و جهد درصدد پیشبرد اهداف و برنامه های ویژه ای برای تحقق شعار سال و اهداف دولت مردمی سیزدهم در این راستا خواهیم بود.

کد خبر 104931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد