پیام تبریک مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران طی پیامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است. ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فروریختند.

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است. سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد آور رشادت ها ، ایثار گری ها و توانمندی های مردمی است که توانستند با اتحاد و استعانت به خدای متعال گامهای بلندی را در تحقق نظامی پی ریزی کنند که بر گرفته از آرمانهای دین مبین اسلام و رهبری داهیانه حضرت امام (ره ) بود.

در این چهار دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، گام‌های بلند و محکمی در راستای خودکفایی ایران اسلامی برداشته شده و در مقطع حساس کنونی وظیفه همه ماست که با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی با حفظ اتحاد و همدلی در مسیر عزت و سربلندی کشور عزیزمان گام برداشته و موجبات غرور و سرافرازی بیشتر را در عرصه‌های مختلف فراهم نماییم.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر به رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف استان مازندران خصوصاً کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیق روزافزون ملت شهیدپرور ایران را در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب و حمایت از مستضعفان مسالت می نمایم.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 100912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد