به مناسبت دهه کرامت، مراسم استقبال از کاروان خادمین و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی (ع) در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، صبح روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ مراسم استقبال از کاروان خادمین و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی (ع) به‌ مناسبت دهه کرامت با حضور "آریا طوفانی" مدیرکل بهزیستی گیلان، معاونین، کارکنان و جمعی از فرزندان خانه های شبانه روزی و مددجویان در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان؛ در مراسم استقبال از خادمین و پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) با بیان اینکه حضور خادمین مطهر حرم رضوی(ع) و برپایی برنامه های فرهنگی مذهبی، موجبات خیرات و برکات در جامعه است اظهار کرد: حضور خادمین آستان مقدس رضوی در نقاط مختلف کشور و مراکز خدمت رسان باعث می شود که توفیق زیارت نصیب بسیاری از کسانی شود که توان حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) راندارند.

وی اذعان داشت: بهزیستی گیلان در حال حاضر ۴۸هزار معلول را تحت پوشش دارد که ۳هزار نفر از این تعداد در مراکز مراقبتی توانبخشی تحت نظارت بهزیستی گیلان و یا در منازل بستری هستند و حضور خادمین حرم مطهر رضوی(ع) در این مراکز موجبات خورسندی و رضایت این توانخواهان را فراهم می آورد.

طوفانی ابراز امیدواری کرد تا از ظرفیت آستان مقدس رضوی(ع) در جهت اعزام جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس و زیارت حضرت امام رضا(ع) استفاده شود و گفت: بسیاری از مددجویان و فرزندان خانه های شبانه روزی هنوز به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشدند که در همین راستا بهزیستی استان بر خود تکلیف و وظیفه می داند تا با اتخاذ تمهیدات لازم، مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان را به مشهدمقدس و زیارت امام رضا(ع) اعزام نماید.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه از حضور خادمین آستان مقدس رضوی(ع) در اداره کل بهزیستی گیلان و مراکز تحت نظارت قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حمایت های دامنه دار مسئولین و بهره مندی از ظرفیت آستان قدس رضوی(ع) موجبات توانمندی و رفاه نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی فراهم شود.

گفتنی است خادمین حرم مطهر رضوی(ع) از ابتدای دهه کرامت در مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستانهای گیلان حضور یافتند و مراسم ویژه پرچم گردانی و برنامه های فرهنگی مذهبی را در این مراکز برپا نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد