پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی را صادر نمود. در متن این پیام آمده است:

۱۷ می برابر با بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، روزجهانی روابط‌عمومی و ارتباطات است. اما این روز صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. کار روابط عمومی کار دل است  و تا عشق به کار نباشد نمیتوان در این حوزه وارد شد.

روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است و تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره‌گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.

سازمان بهزیستی یکی از سازمان هایی است که متنوع ترین و گسترده ترین خدمات را میان سایر نهاد ها و ارگان ها به جامعه هدف خود ارائه می‌نماید و مسئولیت ظریف پوشش و اطلاع رسانی این خدمات به عموم مردم جامعه و آگاه‌سازی جهت آشنایی با این خدمات، به عهده کارکنان خدوم حوزه روابط عمومی است که با هنرمندی و ظرافت عمل خود، به این مهم، جامه عمل می‌پوشانند.

جا دارد ضمن عرض خداقوت به تمامی تلاشگران حوزه روابط عمومی، بالاخص همکاران تلاشگرم در مجموعه بهزیستی استان اردبیل و شهرستان های تابعه، این روز را به همه کارکنان حوزه روابط عمومی در تمامی ادارات، نهاد ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی تبریک گفته و از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی توفیق، عزت و سربلندی نمایم.

حامد رضایی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

کد خبر 107962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد