شهرتهران| آئین افتتاح خانه نوباوگان مظفری

ساختمان خانه جدید پسرانه نوباوگان مظفری با حضور سعید بابایی مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، محمود برزگر مدیر بهزیستی شهرتهران، احسان یلوه شهردار ناحیه ۱ منطقه ۱۲ تهران، مریم شاکری معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرتهران و کارشناسان دفتر شبه خانواده بهزیستی شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، خانه جدید نوباوگان مظفری با حضور مسئولین سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی شهرستان تهران افتتاح شد.

 در این مراسم  پرویز مظفریه متولی خانه نوباوگان مظفری طی سخنانی این خانه را خانه عشق خوانده و با اشاره به نیت‌های خیرخواهانه خیرین در طول دوران۷۳ سال از افتتاح خانه تاکنون مسئولیت اجتماعی و نوع دوستانه نسبت به سرنوشت آینده سازان ایران را یادآور شد.

وی با تقدیر از  کمک های خیرخواهانه خیرین برای تکمیل و نوسازی ساختمان خیریه نوباوگان نیت های پاک و دلسوزی های نیکوکاران این خانه را هدیه خداوند و توفیق او دانسته و خواستار گسترش فرهنگ نوعدوستی و حمایت از فرزندان خاص خداوند در سراسر کشور شد.

 بابایی نیز با اشاره به ضرورت ارتقای حمایت‌های همه جانبه از فرزندان این مرز و بوم در راستای استفاده بهینه از ظرفیت نیکوکاران برای حمایت از کودکان تاکید کرد.

قابل یادآوری است، ساختمان جدید خانه نوباگان مظفری مساحتی بالغ بر ۲۵۰ متر در دو طبقه بوده و در حال حاضر ۹ فرزند پسر را پذیرا است و با کمک خیرین و متولیان موسسه خیریه نوباوگان مظفری از سال ۱۴۰۲ تاسیس و در حال بهره‌برداری و خدمت به فرزندان می‌باشد.

کد خبر 107386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد