برگزاری نشست هم اندیشی بررسی کاهش آسیب های اجتماعی  در بهزیستی  شهرستان چایپاره

جلسه بررسی راهکارها در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در بهزیستی شهرستان با حضور رئیس اداره بهزیستی و معاونت اجتماعی سپاه در چایپاره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره ؛
️در این نشست « مینا خضرلو» رئیس اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم و قدردانی از فعالیت های حوزه اجتماعی سپاه در همراهی و همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: همانگونه که نیروهای سپاه و بسیج در زمان جنگ خدمات ارزنده ای در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، امروز نیز در جبهه های دیگر اجتماعی نقش مهم و ارزنده ای در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی را می توانند داشته باشند.
«خضرلو » همچنین با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های بهزیستی در محلات آسیب پذیر و حاشیه نشین ، اظهار داشت: بهزیستی آمادگی کامل جهت انعقاد تفاهم نامه با سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به منظور هدفمند کردن فعالیت ها در کاهش آسیب های اجتماعی را دارد.
سرهنگ رستم زاده نیز با اشاره به دخیل بودن بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی، بیان داشت: باید سهم هر دستگاه در بحث کاهش آسیب اجتماعی مشخص شود و با ایجاد تعامل دستگاه‌ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از موازی کاری ها جلوگیری کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه و عزم دستگاه‌های مختلف برای مقابله مؤثر و هماهنگ با مسئله اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، گفت: تعامل بین سازمانی و در کنار آن مطالبه عمومی از نهادهای مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر دو مؤلفه‌ای هستند که در کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برآمده از آن نقش مؤثری خواهند داشت.
شایان ذکر است در این نشست دو طرف بر برنامه ریزی مشترک محله محور ،استفاده از ظرفیت فضای رسانه ای و تبلیغاتی سپاه ، و تدوین برنامه های پیشگیرانه جهت کاهش و کنترل آسیب ها تاکید نمودند.

کد خبر 107268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد